Har du overblik over dine medarbejderes fravær?

Nu har du muligheden for at skabe overblik over dine medarbejderes fravær

Det er utroligt simpelt – med Dan-timers tidsregistreringssytem – får du overblik over dine medarbejderes fravær, mødetid, afspadsering og ferie og meget meget mere. Med arbejdstimeregistrering er det altså nemt for dig som leder, chef eller medarbejder at have et overblik over fraværet hos hinanden. Bl.a. handler det om tillid for at sikre sig, at alle får den korrekte løn for den aktuelle arbejdstid. Du sætter en stopper for at der ikke er tvivl om både komme/gå og pause tider. Men også sikrer dig at dine medarbejdere har en åbenhed om arbejdstid og lige forhold for alle. 

Systemet er enormt brugervenligt mht. tidsregistrering og skaber overblik for jer allesammen. Det sikrer også at i får leveret nogle meget overskuelige rapporter til ledelsen og at der foregår en integration med løn-systemet til lønkontoret. 

I sørger derudover også for at der sker en gennemsigtighed og flytter ansvaret fra bogholder til afdelingsledere. Det kræver egentlig ikke så meget af jer at få fat i dette system og det kræver ej heller et  månedligt abonnement. I betaler, for det i bruger og systemet sørger derudover også for overblik over selve arbejdsbyrden. Nu skal du nemlig høre – for systemet skaber også overblik over forbruget af arbejdstimer på hver enkelt aktivitet. Dette er med til at sikrer at der ingen tvivl er hos de forskellige medarbejdere over den aktuelle forbrugte tid på en ordre. Du sikrer derudover også at virksomheden fakturer kunderne med det samme og sidst så sikrer du, at du ved hvem som udfører arbejdet. Der sker altså en intern fakturering afdelingerne imellem. Dette kan spare både tid, penge og et kæmpe overblik over, hvad der i virksomheden foregår og øge trivlsen særligt hos medarbejderne. Du får også den glæde af en pålidelig rapportering af faktisk forbrugte arbejdstimer hos den enkelte medarbejder, så du ved, hvem der udfører hvad og nemmere kan se igennem styrker og svagheder hos medarbejderne. Dette er også genialt – til næste MUS samtale at anvende. Systemet er altså hurtigt, præcist og brugervenligt og i vil kun kunne få glæde af det. 

For at et tidsregistreringssystem skal udfylde sit formål om overblik og gennemsigtighed, er det helt essentielt, at registreringen er konsekvent. Tilfældigheder og sløs giver upræcise kalkulationer og endnu større arbejde med at finde og lappe hullerne i registreringen. Det er en betragtelig omkostning i sig selv, både i tid og penge. Noget, der bestemt ikke er formålet med systemet. Et tidsregistreringssystem fra Dan-Time løser opgaven, sparer tid til adminstration og øger omsætningen.

 

Du kan læse videre i artiklen Måske tidsregistrering er en hjælp for dig?.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *